|
« WSTECZ
«
Strona: 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20
»
DALEJ »
| | Wtorek · 18 Października · 2005 - [7] tematów |
|
Dziś w serwisie cod-infobase.de ukazały się cztery zupełnie nowe screeny z Call of Duty 2: Big Red One. Oto one:
Więcej screenów z gry znajdziecie w serwisie cod.fpp.pl w dziale Galeria/CoD: BRO.
Wiecej informacji o Call of Duty 2: Big Red One
W Stanach Zjedonoczonych oraz Australii szczęściarze mogą udać się już do sklepów w celu zakupienia gorących jescze kopii Quake 4. Za kilka dni będa mogli to również uczynić mieszkańcy Wielkiej Brytanii. A nas jak zwykle pech dopadł, i na naszą polską wersję językową poczekamy niestety do grudnia. Nie wiadomo czy w sklepach pojawi się wcześniej wersja angielsko-języczna. My to mamy pecha... :(
Wiecej informacji o Quake 4
Jeszcze nie trafiła do kin wersja pierwsza filmu, a niektórzy z aktorów mają już podpisane kontrakty na odegranie ról w drugiej części filmu! Z aktorów jakich napewno zobaczymy na ekranie w sequelu można już wymienić dwójkę: Karl Urban oraz Rosamund Pike. Dwayne "The Rock" Johnson wspomina o rozmowach o ponownym odegraniu swej roli, ale jeszcze nie podjął konkretnej decyzji. Film zawita na ekrany kinowe najprawdopodobniej w przyszłym roku, a zobaczymy czy będzie na co czekać już w ten piątek kiedy to nastąpi premiera pierwszej części filmu!
Dzisiaj na amerykańskie półki sklepowe trafiła długo oczekiwana gra F.E.A.R. (polska premiera nastąpi jeszcze w październiku!) , a już dziś dostępny jest do niej patch. Poprawia on niektóre błędy w grze oraz optymalizuje wydajność gry. Patch do pobrania z następujących lokacji:
Były pracownik Id Software, jedna z najbardziej znanych osób przemysłu growego, John Romero udzielił wywiadu serwisowi Gamecloud. Jakie pytania zadali, oraz jakich odpowiedzi udzielił jeden z ojców potęgi ID możecie przekonać się sami czytając ten wywiad. Mały przedsmak całości znajdziecie poniżej.
Nowa wersja dema sequela popularnej gry Serious Sam 2 została opublikowana. Jakie zmiany w stosunku do poprzedniej wersji? Otóż otrzymujemy zupełnie nową misje (oczywiście misja z pierwszego dema również jest dostępna). Obie mapy możemy przejść w trybie zarówno single jak i co-op. Dość sporą różnicą jest również zmiana ilości osób jakie mogą grać w trybie multi. W pierwszym demie były to 4 osoby, teraz liczba ta wzrosła do graczy 16 (zarówno w trybie dm jak i co-op)! Demo dostępne jest na tych serwisach:
Zapraszam do ściągnięcia... tylko 371mb ;)
Ostatnio twórcy CoD rozpieszczają nas ogromną liczbą nowych filmików z Call of Duty 2: Big Red One. Dziś oczywiście również nie jest inaczej i tym sposobem do sieci trafił kolejny trailer prezentujący możliwości tego tytułu.
W filmiku tym trwającym grubo ponad 5 minut mamy okazję ujrzeć fragment misji wchodzącej w skład kampanii Amerykańskiej. Misja ta toczy się w okupowanym przez Niemców niewielkim miasteczku i jest przepełniona akcją.
Filmik waży 29.24 MB i pobrać go możecie z serwera serwisu cod-infobase.de klikając w ten link. Życzę wszystkim miłego oglądania.
Wiecej informacji o Call of Duty 2: Big Red One
| |
| | Poniedziałek · 17 Października · 2005 - [2] tematy |
|
Dziś w serwisie cod-infobase.de ukazał się kolejny już w ciągu kilku ostatnich dni trailer z Call of Duty 2: Big Red One.
W tym krótkim filmiku in-game mamy okazję obejrzeć jedną z misji Brytyjczyków, w której wcielamy się w jednego z członków załogi bombowca B-17 oraz możemy podziwiać krótkie ujęcie przedstawiające walkę żołnierzy Amerykańskich na przedmieściach okupowanego przez Niemców miasteczka.
Filmik ten trwa niespełna trzy minuty i zajmuje około 29.01 MB. Wszystkich chętnych do pobrania go zapraszam do kliknięcia w ten link.
Wiecej informacji o Call of Duty 2: Big Red One
Jeden z czytelników quake3world mieszkający w Australii już wczoraj otrzymał DVD z Quake IV i umieścił na stronie kilka ekskluzywnych screenów z gry. Linki do screenów umieścił serwis esreality.com (w tym newsie), poniżej prezentujemy kilka naszym zdaniem najciekawszych.
Przypominamy, że premiera Quake IV już jutro!
Wiecej informacji o Quake 4
| |
| | Niedziela · 16 Października · 2005 - [3] tematy |
|
Wczoraj obiegła świat nowina, iż konsolwa wersja Battlefield 2: Modern Combat została już ukończona i pojechała do tłoczni! Kiedy nasi konsolowi bracia będą mogli już sięgnąć po jeden z najlepszych sieciowych strzelanek? Otóż Ci co posiadają Playstation 2 już 25 października mogą wyszukiwać gry w sklepach Cena niestety spora $49,99 (w Polsce jeszcze nie wiadomo). Posiadacze Xbox'ów poczekają jeszcze trochę, gdyż data jak narazie nie jest jeszcze znana..
Serwis worthplaying.com opubikował dziś recenzję gry Pariah wydanej w maju tego roku przez Groove Games gry z gatunku FPP. Co prawda gra trafiła na półki sklepowe już prawie pół roku temu, jednak wszystkich którzy jeszcze w nią nie grali zapraszamy do lektury. Niestety, gra otrzymała ocene jedynie 6.2/10!
Autor zarzuca grze między innymi kiepską grafikę, niedopracowaną sztuczną inteligencje przeciwników oraz kiepsko wykonane animacje modeli, które sprawiają żywcem sciągniętych z Nintendo 64. Za duży plus gry można z kolei uznać dość bogaty tryb multiplayer oraz możliwość tworzenia własnych map dzięki zamieszczonemu w grze edytotowi poziomów.
Generalnie gra nie jest ani bardzo kiepska, ani bardzo dobra, tak czy inaczej otrzymuje ocene jedynie 6.2/10. Wszystkich, którzy mimo wszystko chcieliby zapoznać się z dokładniejszym opisem gry zapraszamy na worthplaying.com
Wiecej informacji o Pariah
Vision Studios poinformowało o rozpoczęciu prac nad Strike Force Red Cell. Tytuł, którego premiera ma się odbyć w 2007 roku, oparty zostanie o Reality-engine, a fizyka jak i arsenał jakim będziemy się posługiwać mają być "ultra" realistyczne. Co jednak będzie z objetnic producenta zobaczymy.
Strike Force Red Cell będzie grą FPP z trybami dla pojedynczego jak i wielu graczy. W trybie multiplayer największy nacisk wydawca stawia na tryb cooperative w, którym nasza ranga i uzbrojenie będzie nam przyznawanie online po wykonaniu każdego zadania. W kolejnych kampaniach gracz będzie musiał od nowa zbierać punkty, aby odblokować nowe bronie i zwiększyć swoją rangę. W trybie Single Player przejdzie nam wykonywać zadania w doskonale wyszkolonym i wyposażonym oddziale antyterrorystycznym, pracującym dla Amerykańskiego rządu.
Wiecej informacji o Strike Force Red Cell znajdziecie na strikeforceredcell.com
| |
| | Sobota · 15 Października · 2005 - [5] tematów |
|
Dziś w serwisie cod-infobase.de ukazało się 6 nowych screenów z Call of Duty 2: Big Red One. Oto kilka z nich:
Więcej nowych screenów znajdziecie w serwisie cod.fpp.pl w dziale Galeria/CoD: BRO. Zapraszam wszystkich do oglądania. =)
Dziś w sieci ukazał się świeżutki, nigdzie dotąd nie pokazywany filmik z Call of Duty 2: Big Red One w wersji na konsolę Xbox 360.
Podczas oglądania tej krótkiej, ponad dwuminutowej sekwencji video mamy okazję podziwiać jedną z misji wchodzącej w skład kampanii Amerykańskiej. Filmik cechuje się dużym dynamizmem oraz ukazuje kilka nowinek technicznych, których twórcy gry nie mieli okazji do tej pory pokazać w swych dotychczasowych filmikach (np. sposób użycia granatów).
Filmik ważący 29.04 MB możecie pobrać stąd. Życzę wszystkim miłego oglądania...
Wiecej informacji o Call of Duty 2: Big Red One
Sporty elektroniczne zaczynają coraz bardziej przypominać dyscypliny tradycyjne. I to nie w sposobie organizacji zawodów, czy drużyn, ale w oprawie medialnej. Jest pełno serwisów internetowych poświęconych temu zagadnieniu, były swojego czasu w czasopismach kąciki esportowe, a teraz mamy jeszcze progamingowe audycje radiowe…
Ostatnio zrobiło się bardzo głośno wokół turnieju Heyah Cybersport. Nie ma co się dziwić – w końcu można wygrać niemałą kasę (pula 25 tysięcy złotych). Już 12 grudnia w Warszawie odbędą się finały HCS. Zapewne dużo ludzi nie będzie mogła zjawić się na nim, dlatego z pomocą przychodzi ekipa radia eXtreme. Chan, Dwarf, Greaver oraz Owca w tym dniu, na bieżąco będą informowali o wszystkim, co się dzieje na finale. To dopiero jednak za dwa miesiące – pomówmy o czymś bliższym…
Na łamach tej samej stacji (eXtreme) można było usłyszeć tydzień temu premierową audycję ESL Report. Jak można się domyślić, traktuje ona o najważniejszych rozgrywkach w Electronic Sports League oraz różnych zjawiskach z tą organizacją związanych. Program można usłyszeć co dwa tygodnie, w poniedziałki o godzinie 19:30. Audycja trwa pół godziny.
To by było na tyle. Mam nadzieję, że takich pomysłów będzie więcej i staną się bardziej popularniejsze. My będziemy zawsze je wspierać i o nich informować, a wy macie się je słuchać i się z nich cieszyć =P.
Informacja ta dla graczy, którzy już teraz pozbyli się swojego Xbox'a na rzecz nowego Xboxa 360 jest dość szokująca i na pewno owi gracze mogą być bardzo niemile zaskoczeni... Z informacji, które pojawiły się niedawno w serwisie GamePro wynika, że produkty na starego Xbox'a nie da się uruchomić na nowym, oznaczonym numerkiem 360.
Nasi koledzy z zachodnich serwisów wykonali testy Xboxa 360. Okazało się, że konsola nowej generacji nie jest kompatybilna ze swoim poprzednikiem, co oznacza, że gry w które graliśmy dotychczas możemy odstawić na półkę. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie cała rzesza zapewnień przez Microsoft, że wszystkie ważniejsze tytuły działające pod Xbox'em będziemy mogli również odpalać pod Xboxem 360. Głośno zapowiadana emulacja programowa wszystkich jego elementów powinna działać bez zarzutu – dzieje się jednak zupełnie inaczej.
Okazało się również, że na najnowszym produkcie Microsoftu, poprawnie działaja gry: Halo 2 i Halo, które oczywiście wyprodukowane są przez sam Microsoft. Można też dodać, że gry te wyglądają o niebo lepiej pod 360. Tekstury są bardziej wyraziste, nie ma żadnych spowolnień, poprostu te gry chodzą idealnie.
W przypadku tytułów innych producentów sprawa wygląda kiepsko... Pojawiają się problemy z włączeniem gry, a jeśli już ją włączymy to i tak nie ma się z czego cieszyć, gdyż komfort rozgrywki pozostawia wieeele do życzenia.
Tekst o komplikacjach produktów Xboxa na Xboxa 360 można było (podkreślam "było") przeczytać w serwisie
GamePro. Owa publikacja została jednak bardzo szybko zdjęta, jak można się domyślić, przez 'drobne' sugestie ze strony Microsoftu.
Firma Sony Poland inforuje, że w dniach 15 i 16 pażdziernika 2005r. Zostanie wprowadzony w "życie", autobus, ktory zawiezie nas wprost do hali Expo XXI w której odbędzie się PlayStation Experience.Bezpłatny transport będzie kursował od przystanku przy ul. Emilii Plater (przed Dworcem Centralnym w Warszawie) do ul. Prędzyńskiego 12/14, czyli przy Centrum Expo XXI
Poniżej znajdziecie rozkład jazdy tego autobusu w sobotę jak i w niedzielę:
Odjazdy: przystanek na ul. Emilii Plater, przed Dworcem Centralnym:
8.30; 9.30; 10.30; 11.30; 12.30; 13.30; 14.30; 15.30; 16.30; 17.30
Ostatni odjazd w sobotę 18.30
Ostatni odjazd w niedzielę 17.30
Odjazdy: Centrum Expo XXI:
9.00; 10.00; 11.00; 12.00; 13.00; 14.00; 15.00; 16.00; 17.00; 18.00;
Ostatni odjazd w sobotę 19.15
Ostatni odjazd w niedzielę 18.15
| |
| | Piątek · 14 Października · 2005 - [10] tematów |
|
Już jutro (15-16 października) w Warszawskim Centrum Expo XXI (przy ulicy Prądzyńskiego 12/14) odbędzie się druga edycja imprezy Experience organizowanej przez firmę Sony. Ma to być jedna z największych (jeśli nie największa w historii naszego kraju) prezentacja gier przeznaczonych na konsole PlayStation i PSP (PlayStation Portable).
Organizatorzy przygotowali dla graczy ponad 200 stanowisk z konsolami na których będzie można przetestować najnowsze gry przeznaczone na konsole firmy Sony. Pojawi się również kilka tytułów w pokazach przedpremierowych oraz konkursów w których do wygrania będą oczywiscie konsole PS.
Niestety najprawdodpoboniej pojawi się mało gier z gatunku FPP, choć firma Electornic Arts zapowiedziała, że zaprezentują między innymi Battlefield Modern Combat (PS2). Wszystkich chętnych zapraszamy jutro od godziny 9:00 do warszawskiego Centrum Expo XXI.
Po takich tytułach jak Mortal Kombat, Street Fighter, Tomb Rider, Resident Evil czy mający za tydzień premierę Doom, ekranizacji doczeka się jedna z najlepszych gier FPP, a mianowicie Quake. To już druga (po Doom'ie) gra ze stajni id Software którą zobaczyć będziemy mogli na srebrnym ekranie. Klimat w jakim utrzymany zostanie film (jak i jego scenariusz) zostanie oparty na drugiej i czwartej części Quake'a, tak więc zobaczymy walkę futurystycznego żołnierza Marines z chordami Strogg'ów. Todd Hollenshead, prezes id Software powiedział, że plan nakręcenia Quake'a narodził się przed podjęciem decyzji o nakręceniu Doom'a.
Piraci strzeżcie się! Sądy wymierzają coraz większe kary za nielegalną sprzedaż oprogramowania. Pewien Teksańczyk właśnie w ten sposób chciał sobie zarobić. Udało mu się, bo nazbierał aż 192 tysiące dolarów, ale teraz straci kilka razy więcej. Sąd bardzo surowo go za to ukarał…
Dashiell Ponce de Leon został skazany na trzy lata i dziesięć miesięcy więzienia oraz ponad milion dolarów grzywny. Czemu aż tyle? Jak oszacowano, tyle właśnie wyniosły straty spowodowane przez Teksańczyka. To już nie pierwszy jego wybryk. Cztery lata temu również przyłapano go na publikowaniu nielegalnego oprogramowania w Internecie, jednak wtedy uniknął wyroku.
Pan Ponce de Leon prowadził kilka witryn internetowych, za pomocą których sprzedawał nielegalne kopie ponad dwustu gier i programów. Na liście „spiraconego” oprogramowania znalazły się takie tytuły jak Adobe Photoshop 7.0, Macromedia Flash FX oraz Microsoft Windows 2K Datacenter, warty 26 tysięcy dolarów.
Electronic Arts nie ma się za dobrze. Jak każdy gigant rynkowy, miewa czasem kłopoty ze swoimi pracownikami. Zaledwie tydzień temu EA podpisało z nimi ugodę, na mocy której firma zapłaci 15 milionów USD odszkodowania, a znowu musi stawić się w sądzie.
Powód jest niemal taki sam jak poprzednio. Chodzi o nieuregulowane nadgodziny. O odszkodowanie za nie tym razem ubiega się Tam Su, który w latach 2002-2004 współpracował z zależnych od EA Tiburon Studios. W tamtym tygodniu prawnicy pana Su złożyli pozew w imieniu wszystkich ludzi zatrudnionych na stanowiskach assistant artist lub associate artist w oddziale EA na Florydzie.
Te przypadki dowodzą, że wszystkie krętactwa, będą kiedyś ukarane. Czemu tak w ogóle jest, że najbogatsi zawsze najbardziej wymigują się od pracenia?
Tak, to możliwe. Posiadacze kart ATI. Otóż firma wydała właśnie mały programik HEXUS, który poprawi osiągi naszych kart w grach OpenGL z włączonym AntyAliasingiem. Przyrost na wysokich rozdzielczościach może być nawet o 35%! Poprawka oczywiście znajdzie się w najnowszej wersji sterowników CATALYST opatrzonych numerem 5.11. Chcecie dowiedzieć się więcej? Zajrzyjcie tutaj.
W serii Nowa Extra Klasyka wydawanej przez CDProjekt pojawiłą się kolejna strzelanka! Tym razem jest to Soldner w specjalnej złotej edycji. Jak pisze o niej sam sprzedawca:
A to wszystko za jedynie niecałe 20zł! Czy naprawde nie warto czasem kupić takich gier za tak małą cenę? :)
Z informacji jakie podał Raven Software wynika iż demo kolejnej części najbardziej znanej serii gier zostanie opublikowane w kilka dni PO premierze pełnej wersji! Dokładna różnica wyniesie 3 dni gdyż demo pojawi się dnia 21 października (piątek) a pełną wersję dostaniemy do łapek 18 października. Czy to coś zaważy na sprzedaży w ciągu pierwszych kilku dni? Pewnie niewiele bo wygłodniałych maniaków Wstrząsu, wyczekujących na atrakcje jest zdecydowanie bardzo dużo! Niestety nie wiemy co demo będzie zawierać.
Również autorzy F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) przystępują do dalszego promowania swojego tytułu, którego premiera już niebawem (z tego co pamiętam ma to już nastąpić w przyszłym tygodniu!!!), i publikują dwa świeżutkie filmiki z serii "Jak to się robi..".
Pierwszy z nich nazwany "F.E.A.R. Immersion Movie" pokazuje oddziaływanie i zagłębianie się w cieczy. Pobrać można go tutaj (11mb).
Drugi "F.E.A.R. AI movie" jak sama nazwa wskazuje pokazuje poprostu sztuczną inteligencję naszych przeciwników. Pobierzcie go koniecznie z tej lokacji (12mb).
Wiecej informacji o F.E.A.R
Niewiele pewnie osób pamięta, iż w produkcji jest ciekawa dosyć gra FPS, w której to będziemy mogli manipulować czasem. Malutkie przypomnienie jednak Wam zafundujemy i pozwole sobie przytoczyć słowa [FPP]Miki o grze:
Jednak nie tylko my troszczymy się o Waszą pamięć. Również autorzy nie chcą byśmy zapomnieli o TimeShift i przygotowali kolejną malutką porcje screenów jakie prezentujemy Wam tutaj:
Najnowsza wersja amerykańskiej produkcji opatrzona numerem 2.5 obiegła już serwery z których można ją pobrać. Co w niej znajdziemy? Otóż inowacji jest sporo: od nowych misji (w ilości dwóch: SF Extraction oraz SF Dockside), poprzez nową misje treningową czy też rozszerzenia trybu Tournament na ulepszeniu rotacji map na serwerach kończąc. Dodatków jest sporo, a jak gwarantują nam twórcy, przejście tej samej misji nigdy nie będzie takie samo. Możliwe pobranie jest w dwóch wersjach:
Miłego grania! :)
| |
« WSTECZ
«
Strona: 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20
»
DALEJ »
:DRUKUJ
|
|