f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 



           



  f·p·p · p·l | Zapowiedzi | Soldner: Secret Wars

Zapowiedzi

Soldner: Secret Wars

Wstęp
Gra tworzona przez studio Wings Simulations, wprawione w bojach dzięki produkcji Panzer Elite, która odniosła niegdyś znaczny sukces. Zanim przejdę do konkretów, krótki rys historyczny, czyli jak to się zaczęło, jednym słowem fabuła. A ona przedstawia się następująco. Mamy rok 2010 USA i Rosja przestały pełnić funkcję międzynarodowych stróżów ładu i porządku na świecie. Jako takich wojen czy większych konfliktów na świecie już nie uświadczymy. Sprawy załatwia się "po cichu", to znaczy za pomocą wyszkolonych elitarnych jednostek. Państwa mogące sobie pozwolić na utrzymanie wyspecjalizowanych grup, są na czele. Reszta nie dysponująca dużymi zasobami pieniężnymi w razie problemów wynajmuje owe jednostki. Jedną z nich jest Special Forces, i w ten oto prosty sposób wkraczamy do akcji. Przyznacie, iż intryga nie jest zawiła i trzymająca w napięciu, jednakże w FPP (możliwość zmiany widoku na TPP) to nie jest najważniejsze.


Single Player...
znajduje się w grze, jednak głównie swoją uwagę zespół skupił na rozgrywce wieloosobowej. Scenariusze w SP są generowane dynamiczne co oznacza, że decyzje podjęte w poszczególnej misji będą miały wpływ na następne działania wykonywane przez nas. Zanim przejdę do multiplayera, kilka słów na temat AI naszych przeciwników. Nasi wrogowie reagują na bodźce słuchowe jak i wzrokowe. Znają teren i wykorzystują jego atrybuty by uzyskać nad nami przewagę. Posługują się pojazdami naziemnymi i powietrznymi, w przypadku zauważenia nas zawiadamiają swoich współtowarzyszy. Chyba przyznacie mi racje, iż wszystko to brzmi ładnie, ale z owacją na stojąco poczekałbym jeszcze do premiery.


„Multi"...
rysuje się bardzo ciekawie, w nasze ręce trafi ponad 60 rodzajów broni (pistolety, snajperki, granaty, a na wyrzutniach kończąc). Każdą pukawkę będzie reprezentować cała masa przeróżnych charakterystyk zbliżających ją do rzeczywistości. Oprócz trybów ogólnie znanych (mam tu na myśli na przykład: Deathmatch/Team Deathmatch, Capture the Flag, Bomb Run) pojawiło się coś jeszcze. Otóż jeśli nie pasują Wam utarte standardy, macie ochotę na powiew świeżości to nic nie stoi na przeszkodzie, aby flagę zamienić na jeepa i nim wracać do bazy! Albo po zapoznaniu się z językiem Python utworzyć nowe MP wariacje. Nie zapomniano także o mod makerach, mają zostać udostępnione narzędzia pozwalające na tworzenie rozszerzeń do gry. Na forum zostanie utworzona specjalna sekcja umożliwiająca zadawanie pytań twórcom. Najciekawsze modyfikacje pojawią się na serwerze, do których każdy zainteresowany będzie miał dostęp.

ADS (groźnie brzmi?) nie bójcie się, to tylko zaawansowany system zniszczeń (Advanced Destruction System) pozwalający na niszczenie, co tylko nam się nie spodoba. Domy, pojazdy, drzewa są, ale zaraz może ich nie być. Zapomniałem wspomnieć o naszych zastępczych nogach - pojazdach, a tych jest 70 (samochody cywilne, jeepy, helikoptery, czołgi, cuda wianki jednym słowem), niektóre mieszczą nawet 16 playerów! Jakby tego było mało mają pojawiać się uaktualnienia a w nich świeże odrzutowce, poduszkowce i inne sprzęty. Oczywiście nie bez kozery o nich piszę, będzie sobie można nimi pojeździć, polatać, zabrać kumpla na pakę itd.

Również dla wielbicieli ubierania coś się znajdzie- UCS (Unit Customization System), czyli nic innego jak możliwość ubrania naszego wojaka (a dresika z “Adasia” nie ma??). Możemy ingerować w takie części garderoby jak: hełm, twarz, mundur, buty, plecak, kamizelka, okulary, naszywki, tatuaże, ochraniacze na łokcie. Ale to tylko część tego, co możemy zmienić. Coś mi się wydaje, że nie długo będzie nam dane czekać na produkt oferujący zmianę skarpetek czy majtek.

W szranki z nami może stanąć 32 osoby w przypadku ISDN, natomiast u posiadaczy modemów 8. Ponadto mają się pojawić Linux'owe serwery mieszczące 128 graczy!


Finish...
Soldner: Secret Wars ma się pojawić na półkach sklepowych wiosną bieżącego roku, testy multiplayerowe z dniem 29 stycznia weszły w drugą fazę testów. 500 osobowa grupka ludzi umila nam życie wyłapując bugi napotkane podczas gry. Co do wymagań to są one jak na ówczesne czasy małe (P III 1.2 GHz, 256MB RAM), zakładając, że posiadamy sprzęt zakupiony parę miesięcy temu. Na koniec wspomnę o barwach krajów, w jakich możemy walczyć, są nimi: USA, Rosja, Chiny i Japonia- liczba ta ma się powiększać.

Pora kończyć, co tu dużo pisać Soldner zapowiada się miodnie jak będzie przekonamy się już niebawem. Jak twierdzi Wings Simulations ich produkcja klimatami oscyluje między Battlefield a Flashpoint - pożyjemy zobaczymy.

Gatunek: FPP
Planowana premiera: wiosna 2004
Producent: Wings Simulations
Wydawca: JoWood







 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Zybo
Aktualizacja: 05·12·2003 - 02:00



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 28 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.237120 sek.