f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 



           



  f·p·p · p·l | Poradniki | Rogue Spear - Terrorist Hunt

Poradniki

Rogue Spear - Terrorist Hunt

Jak zapewne zauważyliście jestem pod dość dużym wpływem gry Rogue Spear. Z tego też względu postanowiłem napisać poradnik dla trybu Terrorist Hunt. Moim zdaniem jednego z najfajniejszych dostępnych w grze.

1.Bindy

Odpowiednie przypisanie funkcji klawiszom i myszce to podstawa. Tu decydują indywidualne preferencje gracza, ważne jednak jest, by mieć wszytko "pod ręką". Nie może się okazać, że zmieniając broń, zasuwasz palcem "na drugi koniec klawiatury". Przejdźmy teraz do właściwego etapu, czyli rogrywki :)

2.Obstawiaj duże wejścia

Jeśli przed Tobą jest duża brama lub inne przejście, bądź pewien, że za nim czai się horda terrorystów. Starannie obstaw wejście, dwóch ludzi po bokach, jeden na wprost. Człowiek na wprost wejścia najlepiej niech wrzuci granat zaczepny i scohwa się za jakimś wzniesieniem. Za moment będziesz miał strzelnicę. Wszyscy terroryści zejdą się do wybuchu.

3.Nie zaszkodzi w każdy kąt rzucić granat

Gdy uporasz się z nimi, wchodź do pomieszczenia bardzo zdecydowanie. Jeśli będziesz się czaił i tak Cię wykryją. Wchodząc do nowego pomieszczenia zawsze wrzuć granat. Jeśli nawet nikogo nie wyeliminujesz, to przynajmniej wykurzysz część terrorystów wprost pod Twoja lufę.

4.Get Down!

Ważne jest, by jak najbardziej się zgrać ze swoimi team-mate'ami. Oczywiście jest to sprawa czasu. Jednakże jest pare czynników, które pomogą Wam przygotować się lepiej do misji. Przede wszystkim zawsze ustalice przed wejściem do gry, kto jaką część zadania wypełnia(sniper, szutrom, osłona, tyły itd.). Poza tym używajcie jak najczęściej komunikatów radiowych, naprawdę są bardzo przydatne.

5.Reload

Ważną umiejętnością jest dobranie broni, ekwipunku oraz ubrania. Jeśli masz zamiar przedostać się niepostrzeżenie i spełnić role snajpera, kamizelka nie będzie miała dla Ciebie zbyt wielkiego znaczenia, możesz użyc modelu light. Jednakże szutromwcom proponuje medium. Chodzenie w niej nie powoduje tyle hałasu co w heavy, a daje dobrą osłonę na pierwsze 3 kule :) Co do broni. Tutaj liczą się osobosite preferencje gracza oraz pełniona funkcja. Pewne jest, że do szturmu nie będziemy używac snajperek. Nie polecam grania shotgun'ami. Są dobre tylko na bliski dystans, na średni i daleki nie masz szans, także lepiej zawsze mieć przy sobie jakąś bron maszynową.

To by było na tyle z rad wujka Zaratustry. Zapraszam do gry :)






 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: ZimZum
Aktualizacja: 07·12·2000 - 05:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 29 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.204898 sek.