f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 



           



  f·p·p · p·l | Archiwum | Strona 4/329

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10  »   DALEJ » 


  Piątek · 20 Stycznia · 2006   -  [1] temat

Dziesięć najlepiej sprzedających się gier 2005 w USA - NPD Group
01·12·2005 - 20:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Podsumowania roku 2005 jeszcze się nie skończyły i zapewne jeszcze do pierwszych dni marca będziemy mogli oglądać różne podsumowania, dzisiaj firma NPD Group opublikowała listę najlepiej sprzedających się gier na PC w ubiegłym roku.

Zanim rzucicie okiem na poniższą listę, podam kilka ciekawych liczb. Sprzedaż gier na PC w Ameryce Północnej łącznie osiągnęła poziom 953 milionów USD, co niestety stanowi spadek o 14% w porównaniu z 2004 rokiem (wtedy było 1.1 miliarda USD).

1.World of Warcraft
2.The Sims 2: University
3.The Sims 2
4.Guild Wars
5.Roller Coaster Tycoon 3
6.Battlefield 2
7.The Sims 2: Nightlife
8.Age of Empires III
9.The Sims Deluxe
10.Call of Duty 2

Nieco dziwi brak hitów FPP tego roku, czyli Quake 4 oraz F.E.A.R., jedyne strzelanki z pierwszej osoby, które możemy zaobserwować to sequel, równie udany jak cześć pierwsza, gry Call of Duty oraz gra przeznaczona szczególnie do pojedynków sieciowych - Battlefield 2. Miejmy nadzieję, że po roku 2006, na podobnej liście odnajdziemy więcej porządnych FPP-eków.

Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj




  Poniedziałek · 9 Stycznia · 2006   -  [1] temat

Pierwsze pokazy Sin Episodes
01·12·2005 - 09:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Tegoroczne targi Consumer Electronics Show nie pokazały może tyle tytułów ile E3, ale napewno zostaną zapamiętane. Jednym z ważniejszych punktów imprezy był pokaz wczesnej wersji alfa gry Sin Episodes. Swoje wrażenia opisywali redaktorzy GameSpot oraz IGN, według obu serwisów do świetności nie brakuje wiele, ale już teraz wiadomo, że jest na co czekać.

Redaktorów urzekły przede wszystkim możliwości interakcji otoczenia oraz realizm gry. Ich uwagę zwrócił także bogaty arsenał broni oraz możliwość wykorzystania w walce przedmiotów z otoczenia gracza (coś jak Half-Life 2, tylko, że tutaj nóż może wbić się w ścianę albo w przeciwnika). Pozatym ciekawie wyszedł ulepszony system śledzenia zadawanych obrażeń - możemy na przykład zestrzelić hełm z głowy wroga czy przestrzelić mu kolano, co wyłączy go na moment z walki.

Przy okazji serwis GameSpot umieścił na swoich łamach film z prezentacji oraz wywiad z twórcą studia Ritual, Tomem "ParadoX" Mustainem, wszystko można zobaczyć tutaj. Na samą grę przyjdzie nam jeszcze poczekać 2-3 miesiące, możliwe jest również wydanie wersji na XBoxa 360.

Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj




  Niedziela · 8 Stycznia · 2006   -  [1] temat

S.T.A.L.K.E.R. - status "Gold"?
01·12·2005 - 08:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze[2]
Ostatnio pisano o grze S.T.A.L.K.E.R. wyłącznie w sprawie opóźnień w wydaniu gry. Twórcy ostatecznie nie określili daty premiery, a gracze zaczęli pisać, że kolejny raz zobaczymy sytuacje podobną do Duke Nukem Forever. Na szczęście milczenie przerwały zachodnie serwisy powołując się na stronę www.stalker-world.com ua, która napisała, iż gra uzyskała status „gold”. Tym samym deweloping został rzekomo zakończony! Na stronie serwisu można wyczytać, że wszystkie plany twórców gry zostały wykonane. Zakończono tworzenie otoczki fabularnej, 20 dopracowanych w każdym szczególe misji oraz wszystkich rzeczy, które zostały obiecane graczom. Nie wyprodukowano jedynie filmów przerywnikowych, ale za nie odpowiedzialny jest wydawca, czyli firma THQ. Data premiery nie została podana, ale jak wcześniej mówiono, gra trafi na półki sklepowe 6-8 miesięcy po ukończeniu prac, jeśli informacja okaże się prawdziwa to w najbliższym czasie gra powinna przejść beta-testy.

Wiecej informacji o S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
  • Wydawca: THQ Inc.
  • Dystrybutor PL: CD projekt
  • Oficjalna strona: www.stalker-game.com
  • Polska strona:
  • Premiera światowa: rok 2006
  • Premiera polska: rok 2006


  • Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze[2] | Dodaj




      Sobota · 7 Stycznia · 2006   -  [3] tematy

    Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter w planie wydawniczym Cenega Poland
    01·12·2005 - 07:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że do planu wydawniczego firmy trafiła nowa gra firmy Ubisoft - Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter. Produkcja, będąca kontynuacją kultowej serii taktycznych gier wojennych Ghost Recon, dostępna będzie w sklepach w cenie 99,90 złotych i polskiej wersji językowej. Bliższe szczegóły dotyczące premiery gry i sposobu jej wydania zostaną ujawnione wkrótce.

    Cytaty na temat gry z polskich mediów:

    "„To gra, na którą warto czekać"" - CD Action
    "„[Żołnierze Ghosts] już teraz wyglądają na ekipę, która skopie tyłki Full Spectrum Warriorowi i Close Combatowi."" - Play
    Mamy rok 2013. Zakończono właśnie prace nad projektem Integrated Warfighter System (IWS), który - dzięki zastosowaniu najnowszych technologii - zmienia pojedynczego żołnierza w niepowstrzymaną jednostkę bojową. IWS to najnowocześniejsze rodzaje broni, łączność satelitarna i wyposażenie ochronne, które wspólnie tworzą kompletną całość i które mogą teraz być wypróbowane na polu walki.

    W grze wcielimy się w postać kapitana Scotta Mitchella, który prowadzi do boju jednostkę specjalną Ghosts, wyposażoną w IWS. Ich zadaniem jest uratowanie prezydenta USA, odzyskanie skradzionych szyfrów umożliwiających odpalenie broni nuklearnej i wyeliminowanie groźnej grupy zbuntowanych żołnierzy. Całość akcji rozgrywa się w Mexico City, które zostało odtworzone z niezwykłą dbałością o szczegóły. W Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter pojawia się również niezwykle zaawansowany tryb gry wieloosobowej, z którego zawsze słynęła seria Ghost Recon.

    Powyższa notka jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu.

    Źródło: Cenega Poland Komentarze | Dodaj


    PlayStation 3 - Data premiery wstępnie przełożona
    01·12·2005 - 07:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze[1]
    Firma Sony produkująca różne sprzęty elektroniczne ma spore problemy z dokończeniem PlayStation 3. Wyciekła informacja, iż po zobaczeniu wczesnej wersji konsoli czuje się pewien niedosyt, wręcz zawiedzenie produktem. Gry wyglądają dużo słabiej niż na XBoxie 360, a także pojawiły się problemy z silnikiem graficznym.

    Zaraz po wycieku informacji szef firmy Ubi Soft - Yves Guillemot, powiedział, że konsola napewno nie trafi do nas na wiosnę, wstępnie termin realizacji premiery określił następująco:

  • Japonia - Czerwiec/Lipiec
  • USA - Wrzesień
  • Europa - Listopad

    Widać, iż kolejny raz europejczycy zostaną niejako pominięci, można się cieszyć jedynie, iż w Polsce PS3 będzie idealnym prezentem pod choinke.

    Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze[1] | Dodaj


  • Testy beta TimeShift
    01·12·2005 - 07:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Według oficjalnej notki prasowej firmy Atari, ich produkt - gra TimeShift w ostatnim tygodniu stycznia przejdzie beta testy. Tutaj pojawia się możliwość dla graczy, otóż twórcy wylosują, nieokreśloną liczbe, ze zgłoszonych wcześniej, beta-testerów.



    Jak ma wyglądać zgłoszenie, które trzeba wysłać możecie przeczytać tutaj. Ponieżej prezentujemy poszczególne wymagania.

  • Procesor 2GHz
  • 512 MB RAM
  • 6 GB wolnego miejsca na dysku
  • Karta graficzna 128 MB
  • Mile widziane doświadcznie w pisaniu recenzji/testowaniu

    Jeśli spełniacie wszystkie powyższe wymagania to zachęcam do wzięcia udziału w testowania gry TimeShift.

    Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj




  •   Niedziela · 1 Stycznia · 2006   -  [1] temat

    Serious Sam 3 w planach
    01·12·2005 - 01:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    W sieci, na różnych forach dyskusyjnych gwałtownie rozpoczęły się rozmowy na temat przyszłych planów studia Croteam. Otóż według plotek twórcy zamierzają kontynuować historie groźnego Sama w trzeciej odsłonie gry. Jednak autorzy szybko prostują wszelkie plotki wypuszczając oficjalną notkę prasową z planami na najbliższy rok. Twórcy na razie chcą się zająć tworzeniem łatek oraz zestawu narzędzi SDK i innych dodatków do Serious Sama 2. Jak mówią jednak sami autorzy, w tej chwili nie są jasne potrzeby wydawcy, trudno więc mówić o charakterze Serious Sam 3.

    Jeśli nie mieliście okazji do zagrania w najnowszą wersje Sama to zapraszam do przeczytania naszej recenzji, a nuż skusicie się na zakup gry.

    Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Sobota · 20 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.393855 sek.