f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 



           



  f·p·p · p·l | Archiwum | Strona 3/329

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10  »   DALEJ » 


  Wtorek · 7 Lutego · 2006   -  [4] tematy

Petycja do twórców S.T.A.L.K.E.R.
02·12·2005 - 07:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Maju 2005, później w grudzień, następnie w kwiecień 2006 r., ostatnia wersja brzmi „pomiędzy 1 stycznia a 31 marca 2007 roku", mowa oczywiście o planach wydania gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Premiera jest ciągle przekładana, co doprowadza do szału graczy, bowiem gra jeszcze przed rokiem miała być wielkim hitem, natomiast teraz wszyscy po cichu śmieją się z kolejnego Duke Nukem Forever. Dodatkowo żadna konkretna informacja nie wyszła z ust twórców, co według graczy jest największym błędem, dlatego napisali oni petycję, która brzmi tak:
"„My, społeczność www.gameru.net, www.stalker-portal.ru, www.stalker-world.com.ua oraz wszyscy niżej podpisani zwracamy się do najwyższej instancji w GSC Game World - Sergey'a Grigorovicha i prosimy o precyzyjną, jasną, bezpośrednią i uczciwą odpowiedź:

Co się dzieje w GSC Game World, co się dzieje z zespołem pracującym nad grą STALKER? Co staje na waszej drodze i nie pozwala wam na wydanie S.T.A.L.K.E.R. Shadows of Chernobyl?

Prosimy was, (...) abyście podeszli bardzo poważnie do odpowiedzi na tę petycję, stworzoną przez ludzi, którzy są zmęczeni permanentnym udzielaniem sprzecznych informacji, i raz na zawsze rozwiali wszelkie wątpliwości i niepokoje. W przeciwnym razie, ryzykujecie stratę już zmniejszającej się liczby fanów, podkopanie waszego autorytetu na zawsze oraz całkowitą obrazę tych, którzy was szanują. Możemy być bardzo przekonującą siłą w waszych rękach i przedłużać życie waszego projektu, ale tylko w przypadku, gdy okażecie nam tyleż samo szacunku, jak my wam”. "
Twórcy tekstu proszą o podpisywanie się tutaj, czym więcej fanów, tym bardziej przekonująca może być ta petycja.

Wiecej informacji o S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
  • Wydawca: THQ Inc.
  • Dystrybutor PL: CD projekt
  • Oficjalna strona: www.stalker-game.com
  • Polska strona:
  • Premiera światowa: rok 2007
  • Premiera polska: rok 2007


  • Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj


    GR: Advanced Warfighter - trailer
    02·12·2005 - 07:02 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Troche ponad 3 godziny temu, informowałem Was o wysypie różnego typu tekstów na temat GR: Advanced Warfighter. Teraz mam jednak lepszą wiadomość. Otóż, przed kilkunastoma minutami, na oficjalnej stronie serii pojawił się... nowy trailer z gry! All Along The Watchtower, bo taki ma tytuł najnowszy filmik, zajmuje niecałe 10Mb i trwa 1 minutę i 21 sekund. Trailer przedstawia nam kilka scen z pola bitwy, ukazuje nam również pojazdy, które będą w grze występowały - czołgi i helikoptery. Z trailera wynika również, że jedną z misji będzie ostrzał pojazdów i ludzi ze śmigłowca.



    Ubisoft w newsie informującym nas o trailerze, umieściła również notkę z której dowiadujemy się jakie są daty premier gry! Wersja na, xboxa360 na półkach sklepowych, pojawi się 10. marca. Natomiast wersje na PC i PS2 - trzy tygodnie później - 31. marca.

    Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj


    GR: Advanced Warfighter - Zapowiedzi i wywiady
    02·12·2005 - 07:01 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Kilka dni temu, informowaliśmy Was o nowych screenshotach (i projekcie opakowania) z gry Ghost Recon: Advanced Warfighter w wersji na Xboxa 360. Również dzisiaj mamy dobrą wiadomość dla graczy, którzy mają zamiar zakupić sobie grę w wersji na konsole.

    Wczoraj, w dwóch zagranicznych serwisach traktujących o grach na konsole (TotalVideoGames TVG oraz Spong), zostały opublikowane świeżutkie zapowiedzi nowej gry z serii GR.



    W serwisie TVG, oprócz wsześniej wspomnianej zapowiedzi, pojawił się rónież wywiad z jedną z osób pracujących przy GRAWie na trzystasześciedziątkę. Dzięki pytaniom zadanym Adrianowi J Fernandez-Lacey'owi dowiemy się między innymi co było spowodowało, że to właśnie Mexico City jest miejscem akcji gry...




    Mamy również bardzo dobrą wiadomość dla fanów serii, którzy są właścicielami pecetów. Na oficjalnej stronie serii Ghost Recon pojawił się zestaw pytań i odpowiedzi dotyczący zagadnienia broni, które mają pojawić się w wersji na PC. Dzięki odpowiedziom, dowiemy się między innymi ile broni i pojazdów będzie dostępnych w grze.


    Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj


    Day of Defeat: Source za darmo!
    02·12·2005 - 07:00 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    TAK! To prawda. Przez najbliższy weekend będziemy mogli zagrać w Day of Defeat: Source całkowicie za darmo!

    Panowie z Valve stwierdzili, że w DoD'a:S gra mniej ludzi niż oczekiwali i aby przyciągnąć nowych graczy do DoD'a, postanowili na trzy dni - od piątku 10. do niedzieli 12. - udostępnić grę za darmo.


    Jak informuje nas Valve, do darmowej gry potrzebne nam będą jedynie STEAM i konto.

    Ciekawe, czy ta akcja rzeczywiście sprawi, że w DoD'a:S będzie grało więcej ludzi...
    Ściągnij STEAM'a
    steampowered.com


    Źródło: Steam News Komentarze | Dodaj




      Poniedziałek · 6 Lutego · 2006   -  [3] tematy

    Encyklopedia F.E.A.R.
    02·12·2005 - 06:02 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    F.E.A.R., czyli First Encounter Assault Recon, był jedną z najlepszych gier wydanych w roku 2005. Strach otrzymał wiele nagród i wyróżnień i to nie tylko za najlepszą grę FPP, ale również został uznany za grę z najlepszym scenariuszem (od serwisu gamespy), z najlepsza grafiką (gamespot) oraz dwa razy za najlepszą grę minionego roku (ActionTrip - wybór redakcji oraz graczy). Oczywiście nie wymieniłem tutaj wszystkich wyróżnień, ponieważ możnaby je wymieniać w nieskończoność :).


    Gra nie otrzymała tych wszystkich nagród dzięki temu, że producenci maja znajomości w serwisach traktujących o grach. Nie. F.E.A.R. otrzymał te wszystkie trofea, dzięki bardzo dobremu wykonaniu. Właśnie dobre wykonanie sprawiło, że rzesza graczy, których nudziło już kolejne przechodzenie Half-Life'a 2, postanowiło przerzucić się na nową platformę. Społeczność F.E.A.R.'a, wbrew pozorom (jakie stwarzaja nam serwisy esportowe, nie piszac o fearze wcale :-) jest ogromna. W tym ogromie graczy F.E.A.R. znalazło się kilku fanatyków, którzy aby przekonać nowych graczy do strachu stworzyli o grze... ENCYKLOPEDIĘ! Nie, nie jesteś ani w ukrytej kamerze, ani w programie Szymona Majewskiego 'Mamy Cię' - od dzisiaj każdy będzie mógł przeglądać encyklopedie o First Encounter Assault Recon.

    Encyklopedia F.E.A.R'a oparta jest o silnik darmowej, internetowej encyklopedii Wikipedii... W chwili obecnej w F.E.A.R. Wiki, która oficjalnie wystartowałą dzisiaj, znajduje się 1513 haseł/artykułow, ale w najbliższym czasie liczba ta powinna się bardzo szybko powiększyć.



    W ramach ciekawostki ;-), powiem Wam, że nie jest to jedyna gra, której jest poświęcona encyklopedia :-P. Swoją wikipedię maja również doomy.



    Wiecej informacji o F.E.A.R
  • Wydawca: Vivendi Universal Games
  • Dystrybutor PL: CD projekt
  • Oficjalna strona: whatisfear.com
  • Polska strona:
  • Premiera światowa: październik 2005
  • Premiera polska: październik 2005


  • Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj


    Call of Duty 2 - Gdzie ten patch!?
    02·12·2005 - 06:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Wprowadzenie poprawek do Call of Duty 2 w wersji na Xbox 360, miało nastąpić równolegle z aktualizacją konsoli, która miała miejsce w zeszłym tygodniu. Niestety gracze nie zobaczyli patcha, który miał naprawić błędy przez które gra przez sieć jest beznadziejna i nie grywalna. Jak tłumaczy graczom developer, patch jest na wykończeniu i obiecuje, iż po zakończeniu testów zostanie opublikowany w używalności publicznej. Patch, przede wszystkim, ma zlikwidować problem ogromnych lagów, które nie pozwalają na czerpanie przyjemności z gry.

    Wiecej informacji o Call of Duty 2
  • Wydawca: Activision
  • Dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
  • Oficjalna strona: www.callofduty.com/cod2/
  • Polska strona: cod.fpp.pl


  • Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj


    Quake 4 z niższymi wymaganiami
    02·12·2005 - 06:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Niestety tylko na jabłuszku. Firma Asypr, która zajmuje się tworzeniem gry Quake 4 w wersji na Macintoshe, podała oficjalne wymagania tejże gry. Jeśli porównacie je z tymi, które pokazują nam wymagania na PC, to zauważycie mocne zaniżenie niektórych komponentów. Można więc pomyśleć, iż gra będzie miała słabszą grafikę, ale nic z tego. Otóż twórcy piszą, że nie zobaczymy prawie żadnej różnicy w porównianiu do wersji PC, ale kto z PC przerzuci się nagle na Maca?

  • Mac OS X 10.3.9 lub nowszy
  • PowerPC G4, G5 lubIntel chipset
  • procesor 1.67GHz
  • 512MB pamięci
  • karta graficzna z 64MB

    Wiecej informacji o Quake 4
  • Wydawca: Activision
  • Dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
  • Oficjalna strona: www.quake4game.com
  • Polska strona: quake.fpp.pl


  • Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj




  •   Niedziela · 5 Lutego · 2006   -  [4] tematy

    HW: 1GB pamięci video?
    02·12·2005 - 05:02 - [FPP]Emzor - - Dodaj / przejrzyj komentarze[4]
    Tak, to jest możliwe i już dostępne na rynku. NVIDIA opracowała nowy produkt, który bije na łopatki swoją konkurencję pod względem wydajności. Wyścig zbrojeń w świecie kart graficznych trwał od dawna. Walczyli ze sobą dwaj pionierzy tegoż rynku: wspomniana NVIDIA oraz ATI. Najpierw ta pierwsza wprowadziła technologię SLI, następnie w odwecie pojawiła się ATI ze swoją nowinką Crossfire. Następnie także ATI wydało serię kart X1000, wysuwając się tym samym na prowadzenie pod względem wydajności kart graficznych. Aż do tego momentu. Otóż NVIDIA i jej nowa karta, 7800 GTX 512 detronizuje swojego konkurenta. Model 7800 GTX 512 to praktycznie 7800 GTX, różniącym się od niego pewnymi szczegółami. Karta wyposażona jest w 512MB pamięci, magistralę 512 bit, taktowanie pamięci wynosi 850MHz, a rdzenia 550MHz. Większa wydajność to także większa emisja ciepła. NVIDIA rozwiązała problem chłodzenia stosując system z innej karty: Quadro FX 4500. Wspomniana w tytule newsa pamięć 1GB jest możliwa do osiągnięcia po zastosowaniu dwóch kart 7800 GTX 512 w systemie SLI.



    Źródło: Neoseeker Komentarze[4] | Dodaj


    Nowe screeny i okladka GR: Advanced Warfighter
    02·12·2005 - 05:02 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Rok 2013. Armia Stanów Zjednoczonych po zakończeniu prac nad projektem Integrated Warfighter System, który jest połączeniem najnowszej broni, wyposażenia ochronnego i urządzenia łączności satelitarnych, wysyła do Mexico City jednostkę specjalną Ghosts. Zadaniem tego oddziału jest uratowanie prezydenta Stanów Zjednoczonych oraz odzyskanie szyfrów umożliwiających odpalenie broni nuklearnej...
    Wbrew pozorom, nie jest to scenariusz kolejnej akcji amerykańskich żołnierzy w Iraku. Jest to fabuła najnowszej gry sygnowanej nazwiskiem Toma Clancy'ego - Ghost Recon: Advanced Warfighter.

    Po dużym sukcesie poprzednich części Ghost Recon na pecetach jak i konsolach, panowie z Ubisoft postanowili stworzyć kolejną część gry. Najnowszy Ghost Recon zostanie wydany w wersjach na konsole (Xbox 360, Xbox, PS2 i GameCube) oraz w wersji na pc. Jak informowaliśmy was nie tak dawno (07.01), dystrybutorem pecetowej wersji gry w Polsce będzie firma Cenega Polska...

    Dla graczy, którzy czekają na jakies informacje dotyczące wersji na Xboxa mam dobrą wiadomość. Otóż, kilka dni temu serwis Team Xbox opublikował nowe screeny właśnie z wersji na Xboxa.


    Redaktorzy tego serwisu dokopali się również do informacji, że okladka, która prezentujemy niżej będzie tą którą ujrzymy na półkach sklepowych (przynajmniej tak twierdzą ;-)).


    Jeżeli prezentowane wyżej materiały nie przekonały Was jeszcze do zakupu nowego Ghost Recona zapraszam również do zapowiedzi i galerii gry w naszym serwisie.



    Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj


    Quo Vadis S.T.A.L.K.E.R.?
    02·12·2005 - 05:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Dokąd zmierzasz? Nasuwa się pytanie po przeczytaniu historii powstawania ukraińskiej gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. O grze pierwszy raz słyszeliśmy tak koło 2003 roku, a mamy już 2006 i od dzisiaj wiemy, że w tym roku tejże gry nie zobaczymy!


    O zmianach w planie wydawniczym poinformowała wczoraj firma THQ. Podsumowując ostatnio kwartał roku finansowego napisali, iż premiery programu S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl można oczekiwać dopiero w czwartym kwartale przyszłego roku fiskalnego. Oznacza to, że produkt ukraińskiego developera zadebiutuje pomiędzy 1 stycznia a 31 marca 2007 roku! Czy graczom będzie się chciało czekać? Czy dostaniemy powtórkę z Duke Nukem Forever?

    THQ na rynku radzi sobie całkiem nieźle. W ostatnim kwartale fiskalnym, który zakończył się 31 grudnia 2005 roku, firma osiągnęła obroty na poziomie 357 milionów dolarów. Co prawda w analogicznym okresie roku ubiegłego, wyniki były lepsze (ponad 400 milionów dolarów obrotu), ale szefowie koncernu nie mają powodów do paniki, gdyż i tak jest lepiej, niż zakładano kilka miesięcy temu.

    Wiecej informacji o S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
  • Wydawca: THQ Inc.
  • Dystrybutor PL: CD projekt
  • Oficjalna strona: www.stalker-game.com
  • Polska strona:
  • Premiera światowa: rok 2007
  • Premiera polska: rok 2007


  • Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj


    Nowe screeny z BF2: Modern Combat
    02·12·2005 - 05:01 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Battlefield 2. Chyba nie ma osoby, która by nigdy nie słyszała tego tytułu. Krótko po premierze, gra BF2 stała się jedną z najczęściej kupowanych na wszystkich kontynentach. Battlefield 2, bezapelacyjnie, jest grą nieprzeciętna, dlatego w krótkim czasie ogromna rzesza graczy przeniosła się właśnie na tą platformę. Teraz, po kilku miesiącach po premierze, gra jest jedną z najczęściej granych gier (obok World of Warcraft, Counter-Strike: Source i Call of Duty 2; źródło: xfire.com). Dlatego nie należy się dziwić, że EA po raz pierwszy postanowiło wydać grę z serii Battlefield również na konsolach xbox. Konsolowy odpowiednik BF2 nazywa się Battlefield 2: Modern Combat.

    Jako, że niewiele osób w Polsce posiada konsole xbox, postanowiliśmy umieścić w naszym serwisie screeny, które wczoraj zostały opublikowane. Może dzięki nim ktoś zdecyduje się zakupić konsolę i rozpocząć rozgrywki multiplayer poprzez xbox live.


    Jeżeli to Was jeszcze nie przekonało zapraszam do obejrzenia całej galerii Battlefield 2: Modern Combat.


    Wiecej informacji o Battlefield 2: Modern Combat
  • Wydawca: Electronic Arts Inc.
  • Dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
  • Oficjalna strona: www.battlefield.ea.com/BF2MC/


  • Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj




      Piątek · 3 Lutego · 2006   -  [3] tematy

    Nowe polskie studio i jego gra na silniku Painkillera
    02·12·2005 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Jak słabo wygląda nasz rynek gier wiemy dobrze, porównując nas choćby z Czechami, możemy zauważyć, że w Polsce nie ma zbyt wielu hitów, wyjątki takie jak Painkiller nie pojawiają się u nas często. Cieszy, więc fakt, iż na śląsku powstaje nowe studio, które od razu bierze się za tworzenie gry FPP opartej na silniku Painkillera. Oto oficjalna notka studia.

    "Na Śląsku powstała nowa firma deweloperska, założona przez czterech weteranów świata komputerowej rozrywki: Radomira Kucharskiego (pracującego wcześniej dla 2015 Inc. przy Medal of Honor: Alied Assault oraz Man of Valor: Vietnam), Wojciecha Pazdura i Kamila Bilczyńskiego (byłych pracowników People Can Fly, twórców serii Painkiller) oraz Roberta Siejkę – byłego wydawcę Magazynu 3D.

    Zespół nosi nazwę The Farm 51 i na dzień dzisiejszy liczy już 20 osób, maniaków, którzy współtworzyli takie tytuły jak Mortyr II, Odium, Another War, Robo Rumble, Top Gun DS, Blades Of Thuner I i II, Payback, Cold Zero: No Mercy, Max Payne 2, Project Starfighter oraz Archangel.

    Aktualnie firma pracuje nad trzema nowymi tytułami – pierwszym z nich jest nowatorski horror FPP, korzystający z mocno podrasowanej technologii znanej z Painkiller’a. Produkcja będzie dostępna na platformach PC i X360. Dwa pozostałe projekty, to gry na konsolę Nintendo DS.

    Więcej szczegółów już wkrótce na naszej stronie: www.thefarm51.com. Przygotujcie się na mocne uderzenie! "


    Źródło: Gry-Online Komentarze | Dodaj


    Techland zaprasza do swojej siedziby...
    02·12·2005 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    ...wszystkich chętnych do pracy przy tworzeniu gier komputerowych. Jeśli gry to całe Twoje życie, jeśli spędzasz godziny przed klawiaturą a literki W,S,A,D są już niemalże całkowicie wytarte, jeśli próbowałeś stworzyć własną grę i znasz podstawy programowania - powinieneś zajrzeć na www.techland.pl/praca i spróbować swoich sił.
    Czołowy polski developer, autor Chrome, Xpand Rally, SpecForce poszukuje kandydatów na Programistów gier komputerowych, Testerów oprogramowania, Game Designerów, Animatorów, Sprzedawców zagranicznych, i na kilka innych stanowisk. Paweł Zawodny Dyrektor ds. produkcji w Techlandzie zachęca wszystkich kandydatów:

    ""Nasz zespół to najlepsi fachowcy w branży i nikt z nas nie kończył szkoły na kierunku "Produkcja gier" - bo takich szkół po prostu nie ma, dlatego każdy ma szansę na pracę u nas, a jedyne czego wymagamy to zamiłowanie do gier i specyficzne umiejętności takie jak programowanie, analityczne myślenie, łatwość w komunikowaniu się. Zachęcamy do odwiedzenia naszej witryny poświeconej karierze w Techlandzie i nadsyłania swoich dokumentów aplikacyjnych - ciekawa praca jest bliżej niż myślicie." "
    Techland jest cenionym i wielokrotnie nagradzanym w kraju i za granicą developerem. Swoje produkty takie jak Chrome (www.chromethegame.com, www.chrome.fpp.pl) i SpecForce (www.specforcethegame.com) tworzy w oparciu o autorski silnik Chrome Engine i wydaje w Polsce i za granicą. Obecny na największych imprezach targowych w branży (E3 w Los Angeles, GC w Lipsku) w chwili obecnej pracuje nad Call of Juarez (www.callofjuarez.com) grą FPS osadzoną w realiach dzikiego zachodu i GTI Racing - oficjalną grą legendy europejskiej motoryzacji.

    Źródło: Techland Komentarze | Dodaj


    HW: MSI GF 7800GS AGP
    02·12·2005 - 03:01 - [FPP]Emzor - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Tytuł newsa jest jednoznaczny. Firma MSI wypuściła na rynek nową kartę graficzną o takim właśnie oznaczeniu: GF 7800GS AGP. Bazuje ona na równie nowym układzie nVidia GeForce 7800GS w wersji AGP. Taktowanie rdzenia wynosi 375MHz, karta posiada 16 potoków, 256MB pamięci taktowanej zegarem 625MHz DDR. Zastosowano magistralę AGP 8x oraz wyjścia: DVI, D-Sub oraz TV-Out.
    Najnowsze dziecko MSI w Europie można nabyć za około 350€, w USA zaś za 350$.



    Źródło: TwojePC Komentarze | Dodaj




      Piątek · 27 Stycznia · 2006   -  [1] temat

    W Commandos Strike Force zagramy już w marcu
    02·12·2005 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Jak możemy przeczytać na oficjalnej stronie firmy Eidos rozsyłka gry Commandos: Strike Force do sklepów, rozpocznie się 17 marca. Gra jest kontynuatorem świetnej serii gier Commandos, największą zmianą w porównaniu z poprzednimi seriami jest przejście na widok FPP. Zrzuceni na tyły wroga podejmiemy się misji w Rosji, Norwegii oraz Francji.

    Commandos Strike Force ukaże się na PC, PlayStation 2 i Xbox. W Polsce grę wyda Cenega, jak można przeczytać, trwają pracę nad polonizacją gry.

    Źródło: f·p·p · n·e·w·s Komentarze | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Piątek · 19 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.518386 sek.