f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 



           



  f·p·p · p·l | Poradniki | RTCW - alianci

Poradniki

RTCW - alianci

RTCW MP Test - ostatnio dość drążony temat. Teraz moja kolej, bym wyraził swoją opinię

Serwery
W wyszukiwarce szukałem jakichś swojsko brzmiących HostName'ów i udało się. Wszedłem na serwer CD ACTION. Niestety, strasznie lagowało i często nawet nie wiedziałem, gdzie się znajduje. Ciągle wtyka :( No cóż. Niestety nie moge kondycji polskiego internetu uznać za wadę gry.

Engine
Powiem szczerze, coś tu jest nie tak. Q3 śmiga mi na kompie miodzo, neistety RTCW chodzi strasznie wolno. Mam wszystko na low, fastsky 1 itd, mimo to czasami zdarza się, że FPS spada mi do 10 :-/ Chyba czas na zmiane kompa :) lub dobry przegrzeb w configu :)

Alianci - Respawny
Denerwujące są respawny ciągle na plaży. Jeżeli Wam się uda, proponuje rozbic dynamitem drzwi i przejąć flagę nazistów. Daje to respawn bliżej ich bazy. Chyba nie muszę tłumaczyć, jakie to ma zalety :)

Alianci - przedzieranie się przez mur
Zauważyłem też, że nikt na serwerach się nie kwapi, do bycia inżynierem. Zawsze ja się podejmowałem tego zadania(za rozbicie muru jest 15 punktów). Wiele osób rezygnuje z "usług inzyniera" i przedziera się przez mur "koncertowo", czyli pływając po głowie team-mate'a :) Nie daje to znacznych efektów. 90% takich przepraw kończy się śmiercią. Wole tradycyjne, duże BooM. Gdy już uda się wysadzić drzwi i mur, zmuszamy wroga to rozdzielenia się na dwa oddziały broniące innych wejść. Radziłbym wchodzić od strony drzwi. Granat do pomieszczenia i dopiero. Zawsze jakis naziol może na nas czekać z miotaczem ognia. Bardzo bolesny jest taki kontakt w ciasnym przejściu :)

Alianci - Dokumenty
Często zdarza się, że po rozbicu muru, naziści od razu schodzą do bunkru i pilnuja dokumentów. W sumie prawidłowa reakcja :) Bez kilku granatów i zmasowanego ataku, nie mam co się łudzić, że przejmiemy papiery. Przydałby się żołnierz z miotaczem ognia, na początek pare granatów, by zmusić przeciwnika do schowania się. Wtedy na chwilę zanika ostrzał i można wparować do pomieszczenia.

Alianci - Stacja radiowa
Najważniejsze jest, by uświadomić sobie, że do stacji sa 3 wejścia - drabina, mostek, schody. Naziści najczęściej koncentrują się na schodach. Odradzam to wejście. Najlepszym motywem jest wchodzenie po drabinie. Nie wiem dlaczego, ale zawsze są wtedy zaskoczeni :)

Alianci - Klasy
Na wstępie najlepiej oczywiście mieć z dwóch inżynierów, jeden do drzwi, drugi do muru. Do tego przydałoby się kilku poruczników, ze względu na serwowanie amunicji oraz naloty :) Nie powinno zabraknąc medyków, maksymalnie 2-3. Powinni trzymać się na uboczu. Jak zginą, to mamy przechlapane :( Reszta powinna przyjąć klasę żołnierza.
Skład drużyny:
2 inzynierów
2 medyków
2 poruczników
reszta to żolnierze
Gdy rozbijemy mur inżynierowie w zależności od stosunku poruczników do żołnierzy, powinni sie "przekwalifikować" na którąś z tych klas.

Podsumowanie
Ogólnie gra mi się podoba. Fajny tryb rozgrywki, dobry scenariusz i narazie nie trzeba CD-keY'a :)

Niektóre rady mogą Wam się wydawać podobne do rad Juice'a, ale cóż poradzę, zgodność myślenia ;-)




Subject Author Date  
Drabina?????
[FPP]LucaS 31·10·2000-06:00  
Odp: podpucha
ZimZum 31·10·2000-06:01  
Odp: niezłe
Player PL 31·10·2000-06:01  
Odp: Ludzie
[FPP]Lucas 31·10·2000-08:02  
Odp: zależy
Player PL 31·10·2000-09:01  
NÓŻ
Player PL 01·11·2000-03:01  
Odp: NÓŻ ale ....
Player PL 01·11·2000-01:00  
Odp: dziury
Player PL 01·11·2000-03:02  
Wolfenstein / RtCW / RtCW 2 / ...
The Insider 02·11·2007-15:01  


 + ADD NEW SUBJECT 




--------------------------------------
Author: ZimZum
Last modified: 31·10·2000 - 04:01



 : PRINT 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Friday · 29 March · 2024
Page generated in 0.218935 sec.