| | Monday · 23 October · 2000 - [3] topics |
|
Q3center poinformowało, iż dostępny jest nowy pak z mapkami. Zawarte są w nim między innymi takie level jak:
[ Pobierz stąd - rozmiar 29.55MB]
Pojawiła się nowa strona na serwerze PlanetQuake'a. Jest nią Laced Neptune. Możecie znaleźć na niej kilka map do Q3A. Obejrzałem screen'y z ostatniego projektu grupy. Mapa wydaje się być raczej w klimacie Half-life'a niż Q3A. Zresztą może się mylę ;-) Obejrzyjcie sami.
Stroną dnia na PlanetQuake została: The Big House. Możecie na niej znaeźć około 360 nowych tekstur wielu artystów i w różnym klimacie. Miłej wędrówki.
| |
| | Sunday · 22 October · 2000 - [17] topics |
|
Na stronie BBC pojawił się opis na temat wykorzystania silniczka Quake
II w architekturze. Jak widać ta wspaniała gierka ma nieograniczone możliwości. :-)
Fanom klasycznego Quake'a mamy dzisiaj do zaoferowania qbism - dodatek wprowadzający m.in. wydajniejszą regulację gamma, lepszą jakość tekstur OpenGL, usprawioną inter- i extrapolację ułatwiająca zmagania z internetowymi lagami oraz modele graczy z Quake'a 2 (format md2).
[ Pobierz qbism 00-10-21 (1,89 MB) ]
Wypuszczona została nowa wersja moda do Half-Life o nazwie Canned Tuna. Dodatek charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem broni. Użycie każdej z nich wymaga od gracza różnych umiejętności.
[ Pobierz Canned Tuna 1.5 (1,31 MB) ]
Na oficjalnej stronie tejże modyfikacji, która notabene była wybrana do prezentacji na Half-Life Mod Expo 2000, ukazało się około dziewięć nowych screenów i bardzo ważne info... mod powinien pojawić się za równy miesiąc, czyli 22 listopad - trzymam[y] za słowo.
Sponsorowany przez Stomped serwis Hellhound zamieścił dziś trzy nowe opisy map do Quake III: Arena. Oto one:
Mod do Quake'a 3 Pwrweapons jest już dostępny w wersji 3.3. Dzięki kodowi zaczerpniętemu z Human Debris dodano do każdej broni drugi tryb strzału. Tak więc w modzie dostępnych jest 14 broni i 28 rodzajów zabijania ;-)
Wyszła nowa wersja analizatora log'ów Quake'a 3 Who's the Winner (WTW) w wersji 1.42. Poprawiono kilka błędów. Oto spis poprawek:
Dużo nowych screenshot'ów pojawiło się na stronie modu Annihilation. Ukazują one pojazdy, którymi można będzie sterować w czasie gry oraz nowych graczy. Oprócz screenshot'ów ze strony możecie ściągnąć animacje wieżyczki strzelniczej oraz nowych graczy. PlanetQuake opublikował wywiad z dwojgiem twórców modu - Kalifa i Cynic. Do przeczytania tutaj.
Na q3center ukazała sie informacja, że w ciągu trzech tygodni powinna wyjść wersja beta modu Bomberman vs Quake3:Battle for the millenium.
Oto krótkie informacje o modyfikacji:
Ekipa modu Full Metal Jacket pokazała screenshot'y z nowych map. Prezentują się naprawdę świetnie. Dość duż wrażenie zrobiły na mnie obrazki z mapki jungle. Zobaczcie sami.
Wyszła nowa wersja modu Eternal Arena. Jest oznaczona numerkiem 2.9. Oto najistotniejsze zmiany:
Maxer, znany z tworzenia świetnych tapet o tematyce quake'owej, wziął się za robienie map. Level będzie po prostu ogromny. Waży juz 17MB, a to tylko 1/6 mapy.
Jeśli chcecie zobaczyć efekty pracy Maxer'a, kliknijcie na poniższe linki:
| |
| | Saturday · 21 October · 2000 - [24] topics |
|
Na Quake III.com pojawiły się screen'y z konwersji Quake'a 3 Legacy. Możemy zobaczyć, jak będzie się prezentować snajperka. Zapraszam do oglądania.
W związku z informacją o warunkach licencji na wszystkie tytuły kwaka ogłoszonej przez na EuroGamer pojawił się artykuł "Let them eat Quake" ("Pozwólcie im zjeść Quake'a"). Miłej lektury! ;-()
Kilka screenshot'ów ze strony Adrenaline Vault:
Cyan wypuścił patch (wersja 1.2) [pobierz; 773 KB] ze strony dema realMYST. Patch ten ulepsza kontrole myszki, lepszy Direct3D, polepsza DirectSound3D i jeszcze kilka innych rzeczy.
NovaLogic zaprezentował dziś dwa nowe shoty z nadchodzącego Delta Force: Land Warrior. Gra ma zawierać nowy engine w stosunku do swojego poprzednika. Ma obsługiwać również wszystkie nowe dopalacze 3D (tego brakowało w poprzednich tytułach z serii Delta Force). Poniżej dwa świeżutkie screeny...
Gamespy rozmawiał z programistą z Epic Tim Sweeney'em o przyszłości silnika Unreal'a. Całość znaleźć można tu.
Na benchmark.pl ukazała się informacja, iż Nvidia ma zamiar wykupić swojego największego konkurenta - 3Dfx. Rok temu był to jeszcze żart. Dziś jednak sprawy mają się inaczej.
Gdyby 3dfx był w posiadaniu swojego rywala, Nvidia byłaby "trzy kroki" do przodu. Zlikwidowałaby swojego najwiekszego konkurenta, przejęła jego klientów i wszystkie patenty.
Czy szykuje się nam następny monopolista?
Jak na razie mamy Microsoft i niedługo Creative.
Todd Hollenshead z znów zaktualizował swój plan.
Umieścił w nim strategie dla wszystkich części Quake'a oraz dla Point Release 1.25. Więcej informacji znajdziecie na stronie . Od samego Todd'a wiadomo, iż w tym tygodniu nie uda się skonczyć pracy nad PR 1.25. Zostało trochę błędów, które trzeba wyeliminować, a sam patch musi być jeszcze przetestowany.
W aplikacji GameSpy Arcade pojawiło się wsparcie dla gry South Peak Interactive's Dukes of Hazard, a Gamespy 3D może obsługiwać Elite Force. Ta druga modyfikacja została zrobiona z powodu próśb wielu graczy. Skoro tak, to nic tylko ściągac 2 progsy.
Mod Weapons Factory Arena w wersji 2.0 jest coraz bliżej ukazania się. Planowana data wydania to 21.10.2000, czyli dzisiaj :). W modzie znajdziecie 18 map do CTF'a. Niestety jednak plik będzie ważył około 80-90MB.
Serwis MacNN zamieścił wywiad z Brian Pelletier'em z Raven Software. Tematem przewodnim był nadchodzący tytuł Star Trek Voyager: Elite Force (w wersji na Macintosh'a).
Może ten news nie ma nic wspólnego z grami FPP, ale postanowiłem go umieścić jako "ciekawostkę". :) Otóż znana nam firma Blizzard poszukuje nowych pracowników. Chodzi tu o Programistę 3D i i Programistę do spraw Battle.net'u.
Może jest ktoś w Polsce, kto nadawałby się na któreś ze stanowisk ? :)) Więcej informacji na ten temat znajdziecie tu.
Serwis Dreamcast.IGN poinformował, że port SoF'a dla konsoli Sega Dreamcast pojawi się prawdopodobnie w pierwszej połowie 2001 roku.
Wczoraj jeden z najlepszych klanów europejskich - Schröt Kommando rozstał się ze Slinger'em. Marcus grał w podstawowym składzie SK. Był legendą Team Fortress. Decyzję o odejściu podjął z powodów osobistych.
Sl1nger'a będziecie mogli od dziś podziwiać w szeregach klanu OCR.
Serwisy Daily Radar i Dreamcast.IGN zamieściły garstkę nowych screenshot'ów i filmów z nadchodzącego Quake III: Arena w wersji na konsolę Sega Dreamcast.
Wersja 2.23 programu Gamespy 3D (przeglądarka serwerów znanych gier FPP i nie tylko) ujrzała światło dzienne. Do pobrania na oficjalnej stronie Gamespy 3d. W nowej wersji dodano wspomaganie dla Star Trek Voyager: Elite Force.
Gamers.com zamieścił trzy nowe screenshot'y ukazujące trzy nowe tryby gry w Team Fortress Classic. Całość ukaże się w najnowszym patchu (1.0.0.4) do Half-Life. Pojawi się on najprawdopodobniej w następnym tygodniu.
Na oficjalnej stronie Counter-Strike pojawiły się nowe screeny z nadchodzącej wersji 1.0 tego ultra-popularnego modu dla HL. Już nie mogę się doczekać... :)
Dziś w nocy Crime ogłosił turniej Counter-Strike 7.1 w cafe X-IT w Warszawie. Zawody odbędą się w team'ach trójosobowych systemem drabinkowym. Wszystko wskazuje na to, że 11. listopada będzie naprawdę doskonała zabawa.
[ Przeczytaj jak Crime daje cynk. ]
| |
| | Friday · 20 October · 2000 - [20] topics |
|
Na stronie GamersOrb.com interviews Blizard można obejrzeć kilka nowych screenshotów z Urban Assault (mod do Half-Life'a). Skoro już jesteśmy przy Half-Life'ie to otwarto strone o modzie Counter-Strike - Z_Malloc Overflow.
W najnowszej grze firmy Monolith będziemy mieli do dyspozycji około 60 poziomów w grze dla pojedyńczego gracza. Około 30 gadżetów szpiegowskich [m.in. wybuchowa szminka, śmiertelny kwas w formie perfum].
Gra oparta ma być na najnowszym silniku Monolithu: LithTech w wersji 2.5. Zaś głównym bohaterem ma być... przedstawicielka, płci pięknej o imieniu Cate, Cate Archer :).
PC Paradox opublikował osiem nowych shootów z najnowej gry Gunaman Chronicles opartej na engine Half-Life.
Pod tym adresem jest kilka informacji na temat nowego projektu filmowego pod tytułem Matrix 4x1. Na dzień dzisiejszy mają to być 'jedynie' wybrane scenki z filmu The Matrix oparte na engine 3D... Half-Life'a.
Ciekawe, lecz troche żenujące ;) - choć jestem wielkim fanem HL to jednak wolałbym takie pomysły przelewać na aktualnie najlepszy silnik Q3.
Aha... jeśli ktoś z Was miał by jakieś ciekawe pomysły co do w/w projektu niech pisze pod adres autora.
Jak już wiecie modyfikacja HLMatrix zmieniła nazwę i adres internetowy. Już od jakiegoś czasu AustiN zmienił całkowicie wygląd nowej strony, zamiast technologii Flash ujrzycie stary dobry HTML.
Oprócz tego pojawiło się kilka nowych screen'ów i dwa dema muzy, która będzie towarzyszyła graczowi podczas gry.
Oba kawałki są autorstwa tajemniczej grupy... GSM - moim zdaniem dobrze oddającej klimat Matrixa.
Pojawił się nowy mod dla UT o nazwie The OldSkool. Nie trzeba ukrywać, że jest jenym z lepszych modów, ponieważ daje możliwość gry gun'ami z Unreal'a w UT i gun'ami z UT w Unrealu. Więcej informacji na oficjalnej stronie modu...
Checkout.com zamieścił dziś nowy wywiad z ludźmi z Xtreme Gaming mod team. Rozmawiano o pracach nad modem Strike Force dla Unreal Tournament.
Nowa wersja (beta 3) modu Chaos dla Unreal Tournament ujrzała światło dzienne. Nowa wersja zawiera anti-gravity pack, grappling hook'a i oczywiście poprawiono bug'i. :)
Gamespy zamieścił artykuł pod nazwą "Engine Week" zawierający wywiad z Croteam's Alen Ladavac'iem w którym mowa o nadchodzącym shooterze Serious Sam. Tematem przewodnim wywiadu jest silnik tej właśnie gry...
Na stronie ekipy HFX pojawił się zestaw nowych tekstur do Quake'a 3. Zawarte jest w nim 86 w klimacie industrialnym i realistycznym. NO mapperzy ściągajcie i bierzcie się do roboty - Evil's Texture set 3
Na Polycount pojawiły się trzy świetne modele. Są to:
Naprawdę zachęcam Was do ściągnięcia!
Kto zgadnie skąd wziął się tytuł wiadomości?
The Mean Arena zaprezentowała nowy mod pod tytułem Bones: Legacy Of The Vadrigar. Na stronie możecie obejrzeć screenshoty z moda oraz użyte w produkcji tekstury.
Została wydana nowa mapa, której nadano tytuł Kleskonian Curves. Niestety nie bardzo współpracuje z botami, ale ludzie nie powinni mieć z nią problemów. Do pobrania są dwie wersje. Jedna zawiera oryginalną muzykę wykonaną przez DEI i waży 8.5MB, druga zaś bez muzy zajmuje 3.5MB. Mapka do pobrania z Nunuk's Fragopolis.
Drabinka Proving Grounds ogłosiła, że opublikuje Quake III Map-pak, który będzię dodany do listy map, na których teraz rozgrywane są mecze. Jeśli jesteś mapperem i chcesz, żeby Twoja mapa znalazła się w paku, to wejdź na tą stronę i dowiedz się więcej.
Gameloft opublikowało wywiad ze zwyciężczynią turnieju Frag4 - *69|succubus. Możecie dowiedzieć się z rozmowy między innymi jak długo nasza bohaterka gra w Quake'a i jak zaczynała.
Na PlanetQ3F pojawiła się wiadomość, że Beta 1F Quake 3 Fortress będzie wypuszczona w następna sobotę, 28 października. Nowa beta będzie zawierać:
To już wszystko? Nie. Na Q3F.com jest kilka screenshot'ów nowych leveli. Teraz już macie pełny pogląd. Nie zapomnijcie odwiedzić też PlanetQ3F.
| |
| | Thursday · 19 October · 2000 - [17] topics |
|
Grupa, która tworzy nowy projekt Single-player dla Quake'a 3 - The Dark Conjunction,
ogłosiła, iż w swoim składzie mają nowego członka. Jest nim Kevin Riepl z X-Plore Studios, który zajmie się muzyką.
Osiągnięcia Kevin'a są dość znane i uczestniczenie w projekcie TDN zwiększa prestiż przedsięwzięcia.
Pojawiło sie kilka dem z gier. Oto one:
RIVA 3D's Counterstrike Interview rozmawiali z Gooseman'em o bardzo popularnym modzie do Half-Life'a - Counter-Strike. CS ma w sobie wszystko co jest potrzebne do zrobienia wspaniałego modu: zbiorowa praca, ładnie zrobione mapy, dobrze pomyślane misje i realistycznie wykonane bronie.
Na stronie Artifact Entertainment pojawił się nowy patch (353) do Demise - Rise of the Ku'Tan. Gre należy uruchomić w ustawieniach: minimum 800x600x32,000 colors!
Nowy chat o Tribes 2, rozmawiano tam z Dave Georgeson o zmianach jakie nastąpiły w Tribes 2. Na tej stronie możecie zobaczyć przebieg tej rozmowy.
Revenant odłączył się od klanu Ichorvile i przeszedł do teamu Stickmen. Różne są domniemania i plotki na ten temat, np. porażka byłego składu Revenanta ze stx w QIL. Sam zainteresowany niedługo osobiście zargumentuje swoją decyzję. Oznajmił bowiem, że w najbliższym czasie zostanie opublikowany z nim wywiad.
Jedynkowcy nie gęsi i swoich maperów mają. Otóż ukazała sie nowa arenka dla Quake'a. Jej tytuł brzmi dość zagadkowo - Black Coffee (DRANZDM 6). Ta świeża produkcja czeka na Was
na tej stronie. Nic, tylko ściągać.
Modem tygodnia na PlanetQuake został Corkscrew. Mod prezentuje nam nową grafike Railguna oraz znany wszystkim tryb "instagib", a także możliwosć bardzo rozbudowanej konfiguracji servera.
Od siedmu dni istnieje stronka turnieju Humilation. Tyle też wlaśnie klanów się do tej imprezy. Jeśli chcecie również uczestniczyć w tym wydarzeniu w roli gracza, cic prostszego, po prostu zapiszcie się.
NA Animal Arena można zagłosować na dziesiąty mod, ktory będzie zaimplementowany w nowym projekcje. Jednak zanim zagłosujecie zapoznajcie się z modami: TriTourney oraz Destroy the Object .
Na kolejnej hostowanej przez serwis Stomped stronie pojawiły się dziś kolejne opisy map do Q3. Pierwszą z nich jest The Way Out Is Through wykonana przez BirdDawg'a. Druga to Si'Metrik Sock'a, mapa FFA. Zobaczcie też Morcalavin's Sanctuary i OverWhelming Hostility. Miłego fragowania... :)
Qtracker to Server Browser, Server Launcher, Server Administrator, odtwarzacz MP3 i HTML/PHP server list generator (wow, ile zastosowań). To wszystko dla Windows 95/98/ME/NT/2000. Program został wydany dziś w wersji v2.3 Beta 19. W nowej odsłonie znajdziecie wspomaganie do takich gier jak Star Trek Voyager Elite Force i Aliens vs. Predator.
Na Z-axis pojawiły się dziś recenzje (opisy) map do Q3. Pierwszą z nich jest The Sinister Zone, świetna średnia mapa mająca swojego odpowiednika w Quake I (jest to remake mapy z Q1 o tej samej nazwie). Druga zaś to Use of Weapons wykonana przez Decker'a. Mapki są na poziomie, więc zapraszam do oblookania a następnie ściągania... :)
Pojawiła się nowa wersja GLQuake'a (v1.13b). Jedyną zmianą od wersji 1.13a jest to że całość zawiera pełnego instalera, który tworzy ikony w menu start do jrgo uruchomienia. Czyżby użytkownicy poprzedniej wersji nie potrafili uruchomić GLQuake'a bez ikonki ? :)
CitizenC dał znać, że drużyna Q3F szuka betatesterów. Udahcie sie na PlanetQ3F po pełny obraz oraz po możliwość bycia tym z jednych wybranych szczęśliwców. O gierce zaś dowiecie się na Q3F.
| |
|